10 februari 2011

torsdag...helt enkelt!



Ikväll har jag och Hjärtat varit på Stationsgatan 1 och käkat. Vi passar på att ha lite torsdagsmys eftersom vi jobbar dag och natt imorgon. I helgen är vi faktiskt lediga! Så nice!

Har varit och handlat på Coop för en stund sen och jag hatar att ha "veckan" för det är så jäkla tråkigt och dyrt att köpa alla "tillbehör" Ibland är det uschligt att va tjej, och godissugen blir jag också, så in i bängen! Så nu har jag fuskat och det är ju dumt, korkat och alldeles, alldeles underbart gott!

På jobbet börjar vi få ordning och reda. Jag fick i genom mitt förslag om en uppackningsdisk en bit från kassan, där man kan packa upp och prismärka alla varor som kommer, men ändå ha koll mot kassan. Samtidigt som kassorna blir fria från massor av varor, följesedlar och prismärkare.

Disken är på plats, väl gömd bakom en låg hylla, med dator, scanner och allt vi behöver för att göra varorna butiksklara. Jag passade på att rensa vid kassan också och städa undan allt vi inte behöver där, och det blev så fint. Hoppas det får bli det i fortsättningen också, men vi hjälps alla åt och om var sak får sin givna plats, så brukar det fungera.

Vi hörs sen sötisar!

Inga kommentarer: