27 februari 2011

sunside...


Solsidan är så jäkla bra! Avsnitten är lite för korta bara. Är det någon som vet om man kan se avsnitten på någon mer plats än på tv4 play? Dom har så dålig playsida ju, där det kostar att se gamla avsnitt. Jag har hela säsong 1 på dvd men har missat några nya avsnitt.

Denna söndag har gått i lathetens tecken. Jag och Hjärtat har inte gjort många knop utan mest legat i soffan och kollat på film. Det är skönt, men samtidigt känner man sig onyttig och lat. Jag och Tippan har varit på en ganska lång promenad. Det var otroligt skönt att komma ut och det milda vädret passar både mig och Tippan som handen i handsken, förutom att det är så halt att vi båda höll på att stå på näsan flera gånger.

Kommande vecka är jag ledig både på onsdag och helgen från DM. Lena kommer hem så jag har tagit ledigt på lördag. Längtar tills vi ses!

Kram på er!

1 kommentar:

Lena sa...

Vet du vad jag längtar efter? Att vi har en hel helg bara du, jag & pinschrarna och bara ligga i soffan i pyjamas med sköna kuddar & täcken hela helgen och äta (gurkastavar såklart) och titta i timtal på Sex and the City boxen varvat med Solsidan och Mia & Klara. Det vore lyxo-pyxo tycker jag.

Puss min prinsessa