26 februari 2011

shoppat...

Pocketshoes, ett måste!

Jag glömmer aldrig när jag var i Florens i Italien och shoppade. Vi gick runt i denna underbara stad en hel dag på kullerstensgator, i högklackat!!! När ungefär halva dagen hade gått hade jag så ont i mina fötter att jag hade svårt att koncentrera mig, och mot slutet var det enda jag tänkte på, onda fötter! Det var liksom inte läga att ta av sig skorna och gå barfota i fina märkesbutiker som Gucci och Armani. Hade som sagt varit enkelt om jag bara hade haft ett par pocketshoes och skuttat i istället.

På bokrean hittade jag dessa böcker. Någon som läst någon av dem?

Nu ska jag vila en stund i soffan för ikväll bär det av till Mora igen och Vasaloppstältet.

Kram på er!

2 kommentarer:

Lillaoliv sa...

Åh var har du köpt dom skorna? Smart grej, jag visste inte ens att det fanns! =)

Lena sa...

Jag har läst Lyckan, kärleken och meningen med livet och den är underbar. Lite seg att komma in i början men det är bara för att man behöver lite bakgrund innan hon börjar leverera. I love it!
Kramis bananis