18 januari 2011

Skara, Vara...

Tågstationen i Skara.

Kommande helg skulle jag och Erika från jobbet ha åkt på utbildning i Vara. En utbildning i akvaristik och pälsvård. Vi bokade biljetter som chefen betalade och hämtade ut dem. Jag ringde bästis Lena och berättade att jag skulle till Vara och undrade om det var långt från Skara, där hon bor. Det var det inte och vi blev så glada att vi kanske skuelle få se skymten av varandra. Det är alldeles för långt mellan gångerna.

Idag fick jag veta att kursen blivit inställd. Då kom snillet, ljushuvudet, smartskallen Sofia på att jag åker ändå! Till Skara och bästis Lena! Tågbiljetten går ändå inte att återlösa och jag har ledigt från båda jobben. Kan inte bli bättre! Så snart får vi ses och leka! =)

Kram på er sötisar!


1 kommentar:

Lena sa...

Wehoooo vad rrroligt vi ska ha! Vi ska gå på museeum, vi ska shoppa, jag ska visa dig runt på Hästsjukhuset, jag ska visa dig Skara å Skövde å Lischöping, vi ska festa och ha mysiga hemmakvällar, vi ska gå på långpromenader med vovvarna, vi ska äta mat och vi ska träna. Jha! För det var väll till midsommar du skulle stanna va? Puss å kram å allt det där