31 januari 2011

Liten hund, liten korg...

Tippan försvann idag när jag var i stallet, men plötsligt upptäckte jag var hon hade tagit vägen. Hon tyckte att stallkattens korg passade henne.

Så söt!

Dagen började med migrän. Jobba var inte att tänka på, utan jag gick och la mig igen efter lite pillertrillande. På sena eftermiddagen kändes det bättre och huvudvärken var borta. Sen blev det ganska bra fart på mig, fast jag brukar vara seg efter migrän.

Jag var till stallet och longerade TC, och sen hem för att städa lite, får gäster imorgon och då ska det vara städat! Jag postade ett par skor till Nelly också. Dom var för höga och vingliga att gå i, tyvärr, för dom va snygga. Men jag passade på att beställa hem ett par som jag suktat efter ett tag, istället. Ni får se sen.

Jag och E var till affären och handlade nödvändigheter också = tråkig shopping! Däremot har jag handlat lite till hemmet, som jag visar er sen. Dessutom har Hjärtat och E varit flitiga uppe i hallen, så inom en snar framtid får jag inreda där uppe också! Mi lajki!

Vi hörs sen sötisar!

Inga kommentarer: