24 januari 2011

just monday...


Kom hem igår vid åtta på kvällen. Tågresan gick bra och jag sov mest den sista biten från Örebro och hem. Från Skövde till Örebro var det bättre tåg, dubbeldäckare med internet, så det gick snabbt som bara den. Helgen har varit superbra, och nästa gång jag hälsar på Lena så åker jag redan på fredagen så vi får lite mer tid att umgås.

Vi började bygga om och göra klart på kattavdelningen idag. Inte en dag för tidigt, men får fortsätta imorgon för det tar lång tid att få till det, och när Lotta sa att hon skulle gå och låsa och stänga butiken, trodde jag att hon skämtade. Tiden går fort när man har roligt!

Efter jobbet var jag på badhuset och simmade. Efteråt den sedvanliga bastustunden, men bubbla får jag göra resten av veckan för måndagar är det endast gentlemen allowed på relaxen, så jag fick snällt gå till det vanliga omklädningsrummet.

Hade kvällsfodringen i stallet ikväll och sen har jag bara käkat och glott på TV. Ja det var min spännade måndag det, haha! Kram på er sötisar!


1 kommentar:

- sa...

Ja det var inte alls dumt, jag älskar ju frukt. Å inte så onyttigt heller! :)