26 december 2010

Hej på er!


Det är söndag och julen är över. Igår, på juldagen så jobbade vi på Bolanche. Vi hade inte helt fullt men så gott som och överlag var det bra stämmning. Mycket mindre att göra än de flesta juldagar som jag jobbat på.

Idag har vi varit på middag hos svärfar och svärmor. Kalkon, grönsaker, potatis, gelé och massor med sås! Både min mormor och svärmor gör mycket sås till maten, och god sådan! Tror dom känner mig! ;) Jag älskar att mosa potatisen i mycket sås!

Jag har köpt mig en bok, som intresserade mig. En flickfotografs bekännelser av Bingo Rimér. Ska börja läsa den ikväll.

Imorgon är det jobb igen. Hoppas bara min förkylning ger sig snart, för jag har haft ont i huvudet i fem jäkla dagar nu. Det är drygt!

Vad har ni fått för spännande julklappar då? Något ni är glada och nöjda över?

 Kram på er sötisar

Inga kommentarer: