22 december 2010

Iphone?


Här får ni en suddig mobilbild på mina naglar. Söta Monica fixade även bling-bling på ringfingernaglarna. Mi lajki!

Jag hittade faktiskt alla julklappar på stan, alla utom en som jag köpte på Kupolen. Var till stallet vid fyra och tog in alla hästarna. Dom ville gärna in idag eftersom det var så himla kallt. När jag kom hem igen åkte jag och Hjärtat iväg och käkade tillsammans och sen åkte vi till Kupolen, som hade extraöppet till 22 en kväll som denna.

Vi började kolla på teknikprylar och vi blir båda som barn på julafton. Jag vill ha en Iphone, och valet står mellan Iphone 3 och 4. Sen måste allt stämma med min mobilbloggning och mitt andra abonnemang osv. Höll på att slå till på ett erbjudande från 3, men gillar ju inte dom egentligen. Har inte dom dålig täckning? Ja du jag vet inte. Gick iaf tomhänt ut därifrån, men jag vill ha en Iphone!

3 kommentarer:

Snark sa...

Köp en htc desire i stället!
BIlligare och bättre!
Kommer garanterat funka med ditt bloggande med den!
Jag lovar att du kommer bli super nöjd!
Kram

Nettis sa...

Jag har 3. Det funkar t o m uppe hos mamma i Furudal (bara Telia fungerar där annars) Jag är jättenöjd!

ErikaSH sa...

jag har vart jättenöjd med 3 tills vi flyttade, men måste byta nu eftersom täckningen är så dålig just här.. å jag tycker såklart du ska köpa klänningen, skitsnygg! ha en härlig jul!! kram