28 november 2010

slutet är nära...

Slutet är nära, iaf om vi pratar om denna veckas tid att gå i graven. Jag har jobbat aldeles för mycket och
det är inte slut än, för ikväll är det vaktjobb igen. Cozmoz och Raised Fist och Adept är det som står på schemat. Jag har knappt hunnit med att blogga, och det märks väldigt väl på min besöksststistik, sorry! Ja ja så kan det vara ibland. Lite surt att missa massor av skoj denna helg. I frdags var jag bjuden på både en fest med brudarna och ett "sexparty" eller homeparty om ni föredrar det, och igår utgång med vännerna och middag på Broken Dreams, men varför roa sig när man kan jobba?! Haha!

Nu ska jag äta frukost, yes sov tills nyss, och sen åka till stallet. Börjar redan 18 ikväll så jag har lite brådis om jag ska hinna med TC mannen. Vi hörs senare alla sötisar!

Inga kommentarer: