11 oktober 2010

Nära ögat...

Idag när jag körde till jobbet höll jag på att bli påkörd av en sån här buss från Dalatrafik. Jag var i rondellen och såg att en buss kom mot rondellen, trodde såklart att den skulle stanna och lämna mig företräde, men där hade jag helt fel. Allt gick så fort men jag kastade bilen till vänster upp i mitten av den lilla rondellen och tvärnitade. Då stannade den fan, nästan i fronten på min bil, och vinkar förbi mig. Usch blev så där arg och lite skakig i knäna, som man blir när man inser att det kund gått illa.

Nu på kvällen blev det soffmys med Hjärtat och fusk med en pizza. Imorgon blir det träning både på förmiddagen och kvällen, och absolut inget matfusk. Peppar mig själv här! =)

Kram på er

2 kommentarer:

- sa...

Otäckt! Tur att det gick bra.

Ida sa...

Hua! Skrämmande sånt där, men tur det gick bra.

Kramar!