20 september 2010

Andra veckan är igång...

Kvällens middag.
Tippan igår när jag städade. Hon lade sig i den stora klädhögen för säkerhets skull, så jag inte skulle glömma henne någonstans.

Nu är jag på vecka två vad gäller mitt gå-ned-i-vikt projekt. Hade ätardag i lörsags men har inte gått upp i vikt under helgen. Bra med en ätardag, alltså när man äter vad man vill, i veckan för då sätterman igång en bättre förbränning, man lurar kroppen lite.

Idag har jag som fysisk aktivitet, ridit och simmat. Jag drack en Naturdiet drink till frukost, till lunch grillad fläskfilé och en rejäl bönsallad. Mellis på jobbet bestod av en måltidsersättningsbar och kvällsmat en god räkmacka som Hjärtat gjorde.

Det var dag ett vecka två det, och jag är fortfarande taggad som bara den! Nu Idol på TV4 play för jag har bara sett dom tre första avsnitten än. Later!

1 kommentar:

Ida sa...

Men söta Tippan då! :) "Jag vill vara nära min matte"
Så duktig du är med träning och kost, heja heja!