26 juli 2010

Host host...


Hade hoppats att min förkylning skulle ge med sig till idag och att jag skulle kunna jobba, men nähädå! Har hostat lungorna ur mig hela natten och inte sovit just något. Dessutom känns det skit att vara hemma för vi är så få på jobbet nu när flera har semester. Vill vara frisk nu!

Förutom att ligga nerbäddad här i soffan måste jag åka en sväng till min kära häst som jag inte sett alls på en hel vecka. Bästa Johanna har tagit hand om honom och ridit. Dessutom har hans kära tjej, Fresh flyttat och ska säljas, så han har varit riktigt ledsen och orolig, stackarn! Han fick en liten shettiskompis i hagen men den brydde han sig inte ett dugg om, utan sprang fram och tillbaka och brölade. För vi som känner TC, vet att han inte gnäggar som en normal häst utan mera brölar. =)

Bloggar säkert mer under dagen om jag får för tråkigt i soffan. Kram på er sötisar

Inga kommentarer: