29 juli 2010

Leopard...


Tippans nya koppel i leopardmönstrat. Vad tycks? Jag är galet nöjd iaf.

Den bortskämda damen och jag ligger i sängen och bloggar. Hon som vanligt under duntäcket, värmeälskande som hon är. Vi är lika på mycket Tippan och jag, men mitt intresse för mode får hon, vare sig hon vill eller inte, snällt dela. Däremot är det dags för oss båda att bli av med vårat sommarhull... ja fråga inte mig varför jag alltid går upp lite extra på sommaren. Har hört att dom flesta gör helt tvärtom. Deffar sig snygga till beachen och rundar på sig över vintern. Så nu nalkas snabba promenader i form av powerwalk för oss båda med början nästa vecka. Någon som vill haka på?

Simningen har också fått sig ett ofrivilligt uppehåll på fem veckor, men nästa vecka kör vi igång igen. Fan jag känner mig taggad! Första gången jag medger att det kanske inte är så dumt med så tydliga årstider ändå. Allt sätts på vänt under sommaren, för att man ska hinna med så mycket härliga sommarhappinings, men till hösten kommer man igång igen.

TCś träningsupplägg blir att komma igång med hoppningen och träna för Fredrik. Om allt går enligt min plan så tävlar vi i Ludvika i början av september och rullar på med tävlingar sep-nov.

Hoppas bara den här hostan från helvetet ger sig snart, annars blir det en antibiotikakur. Hoppas också min medicin börjar återställa min hormonbalans i kroppen så jag får friska värden och att förbränningen kommer igång igen.

Nä nu ska jag läsa lite bloggar innan jag sover. Det är en dag imorgon också. Kram på er sötisar!




2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Coolt koppel...nästan så man vill skaffa hund...nej just det går ju inte...har ju en allergisk man....men får njuta av andras hundar i stället...

Ida sa...

Lite läckert, och lite hemskt, tycker jag allt att det är! Men man får ha "kärringkoppel" när man har en ltien prinsessa! :)
Hoppas också din medicin ger dig bra värden igen, vill att storasyster ska må bra! Och självklart att hostan släpper, min börjar redan bli bra *peppar peppar*

Fika för jossan på fredag, om en vecka, hörde du det? Hoppas du (mot förmodan) är ledig!
Kramar!