21 juni 2010

Fick bilder...

Jag och TC på utebanan förra veckan. Foto: Johanna Eriksson

Fick bilder på mailen från min medryttare Johanna idag. Lägger upp en bild här så ni får se mig och TC in action. Jag kan säga att jag verkligen tycker att det är superskoj att Johanna fotar oss. Tack snälla Johanna!

Tyvärr så...eller kanske som tur är, så syns det hur j**la fet jag är på alla bilder, så det känns som en spark i baken att börja göra något mer åt det. Fan va drygt det är!

Nu har jag klagat färdigt och ska återgå till att va sjuk. Tjoho! Puss

4 kommentarer:

- sa...

Bilden går inte att visa. :( Men jag betvivlar att du är jävligt fet. :)

Nutti sa...

Nu har jag lagt in bilden i ett annat format. Hoppas den syns nu?!

Den bilden visar inte allt fett. Dom vågar jag inte ens visa. Kram

Ida sa...

Ni ser fina ut! Jobbigt att vara sjuk, och inte speciellt lätt att ta tag i vikten då heller, när man helst av allt vill äta glass och choklad hela dagarna! Hoppas du är frisk till P&L. Kramar

ErikaSH sa...

Krya på dej! We miss u @ work.. Kramelikram