15 juni 2010

Solnedegång över sommarstugan...


Älskar att sitta i stugan och titta ut över vattnet och se solen sakta sjunka ner bakom trädtopparna. Det ger mig ro i själen.

Att vara vid vatten över huvud taget är underbart och ända sen jag och Hjärtat flyttade ihop så har vi sagt att vi vill bo vid vatten. Vi har kollat lite då och då genom åren, på olika hus med sjötomt eller älvtomt, men inte hittat drömläget än. Jag hoppas att vi en dag blir ägare till en dröm vid vatten.

Idag har jag, förutom att jobba, lunchat med Hjärtat på Tzatziki, simmat på badhuset med Hjärtat och gått långpromenad med Micro och Tippan. Imorgon ska vi på möte med polisen angående Peace & Love festivalen som snart drar igång.

Vårt vaktbolag, AT Security ansvarar för alla vakter, och det är lite att planera när ca 100 vakter ska ut i tjänst. Hjärtat är vaktchef och jag är ställföreträdande vaktchef på festivalområdet. Roligt men mycket jobb!

Nä nu ska jag sova. Godnatt på er alla sötisar

Inga kommentarer: