23 juni 2010

Blåbärssmoothie...

Bilden “http://www.menyse.com/drinkImages/di_10235_2.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
Varje morgon gör Hjärtat en blåbärssmoothie till sig och nu har jag börjat ta del av hans göra-smoothie-kunskaper i form av att dricka en själv. Tror ni jag blir frisk nu?!

Det jobbigaste med att vara förkyld är när man har massor inplanerat i sin kalender, saker som man faktiskt måste göra, men man är ju sjuk. Ska man försöka göra dom ändå eller boka av?!

Tex så kommer hovslagaren idag. Då måste jag dit, för TC behöver nya skor. Sen har jag hoppträning ikväll, det borde jag självklart avboka, men jag har även en tävling inplanerad på fredag, och om jag är frisk då vill jag ju åka på den, och då är det bäst att träna ikväll. Men åk på en senare tävling för guds skull, tänker ni. Ja men nu är det så att jag jobbar non-stop vakt och DM i fyra veckor framåt, så tävlingar är bara att glömma under den tiden.

I-lands problem, jag vet! Men jag bor i ett i-land... Hur skulle ni ha gjort? Puss på er

Inga kommentarer: