19 april 2010

Tävla en smula...

http://swishwish.files.wordpress.com/2008/02/crotchtude.jpg
Nu har jag anmält mig till årets första hopptävlingar. Ja säsongen började redan i januari men så bråttom har inte jag, så jag måste ut i kyla och en meter snö. Tycker att vädret börjar bli lagom nu för att kunna njuta av tävlandet. Den första tävlingen blir i Ludvika och därefter Leksand. Ska bli skoj! Bäst att passa på nu, för i sommar går många tävlingar bort för min del, för då är det olika vaktjobb och festivaler som tar all tid. Hoppla hoppla!

2 kommentarer:

Ida sa...

När ska ni tävla då? Vore roligt om man kunde komma och titta. Kanske ta med kameran och t o m fånga er på någon bild? :)

Fiamamman sa...

Va kul att hopptävlingarna drar igång då du gumman då är det vår! Måste ocxå passa på att kommentera den snygga bilen---- vilken tuffing.
Har ju inte haft tillgång till dator på ett tag då vår har varit på lagning.
Nu får du ut och ragga med morsan.
Hoppas allt är bra. Älskar dig
Mamma