02 april 2010

Såg ni?

Bilden “http://www.lingman.se/wp-content/uploads/2009/01/Talang2010-300x168.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
Såg ni nyss på talang i fyran? Han den lilla farbrorn Freddy Amigo från chile som jobbar som undersköterska och hade bara sjungit för äldre på vårdhem, sen öppnar han munnen och sjunger helt fucking underbart!!! Vilken begåvning! Han kommer vi se mer av i framtiden. Hela publiken gav stående ovationer och även juryn, och jag fick torka tårarna. Har jag blivit lika blödig som min mamma???

3 kommentarer:

josefine sa...

Jag känner igen mig i den lille freddy.

Ida sa...

Jag såg honom också! Inte illa alls! Hur söt som helst när hanv ar enrvös innan och pratade om sitt jobb och västerås :) Och sen så helsäker på sången! Grymt!

bara_linda sa...

Jag såg det och jag torkade också tårarna. Det var ju fantastiskt. Och så blev han sååå glad.
Söt liten farbror...