28 april 2010

Så nöjd med mitt fynd!

http://photos.posh24.com/p/764297/lst/laila_bagge/kandiskoll_vi_spanar_in_laila_bagges_rockiga_stil.jpg

Som ni vet gillar jag ju Laila Bagges smyckeskollektion massor! Häromdagen kom en av våra kunder in på DM, som är supergullig och har en mysig klädstil, såg på irekten hennes finfina örhängen, och jag frågade var hon köpt dem, för sådana måste jag bara ha, sa jag. Hon berättade att dom kom från en av smyckesbutikerna på Kupolen, så idag när jag och Lena var där, så skuttade jag in och köpte de sista ljusa paren. Lycka!
Bilden “http://images.modezine.com/uploads/large/4733.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
Om ni kikar på tredje raden och fjärde bilden, ser ni mina små godingar till örhängen. Fniss! Hjärtat gillade dem och tyckte dom var skitsnygga. Plus i kanten där!

Kunde heller inte motstå somriga blusar från H&M för ynka 98kr st, det kallar jag fynd!

Imorse hopptränade jag, Anna och Micke på utebanan. Kvällens hoppträning för Fredrik blev tyvärr inställd för att han var sjuk. Träningen gick iaf kanonbra och jag hoppas att det går lika bra på söndagens hopptävling. Den första för i år!

Ha en skön kväll alla sötisar!

2 kommentarer:

joooosefine sa...

JAG VILL OCKSÅ HA SÅDANNA!! FAN VAD SNYGGA!!

Anders Danielsson Svedlund sa...

Kan verkligen intyga att de var snygga, snygga smycket på en snygg fru. I like. Puss från din man.