01 april 2010

Nu går jag i strejk...

StrejkBilden “http://diagnos.blogg.se/images/enough800x600_1133163972.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel. STREJK


Här bjuder man till och låter er vara med mig nästan hela dagen i hela fem blogginlägg, men får jag någon kommentar, näe! Inte ens ett litet futtigt hej. Jag ääälskar ju kommentarer. Men men jag får väl sitta här och hulka och gråta och torka snor i min ensamhet. För det är nog mest synd om mig i hela världen...

Nåväl...haha! Har varit till Hedenslund nu på kvällsakvisten och hopptränat. Anna och Fresh var också med och som sällis/hästskötare/kamerahanterare hade jag med mig Johanna. Vilken tur vi har, jag och Tc, vi är bortskämda! Träningen var som vanligt givande, men jäklar vad Fredrik alltid lyckas sätta oss på prov. Men det är absolut så det ska vara om man ska utvecklas.

Har inte hunnit kolla igenom det som Johanna filmade men lyckas jag så kommer det en snutt här på bloggen från hoppträningen. Ja om ni ger mig en och annan kommentar i gengäld förstås...hehe!

Sov gott, gott folk! Kram

5 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Jag känner igen det där... Massor med besökare, men väldigt få kommentarer. Fast jag vet ju hur jag är själv, kommenterar inte överallt, fast ibland skriver man ju en liten rad :)

Ha det bäst!
Kram!

ErikaSH sa...

KOMMENTAR!!! hihihihi... jag får inte heller nå kommentarer just, men får skylla mej själv när jag inte har skrivit i bloggen på en vecka! Pözz

Johanna sa...

Spännande att se hur filmerna blev! Hoppas dom blev bra iaf :) Glad Påsk!! Kram!

Anonym sa...

Men det är för att det är så bökigt att kommentera då man måste vara medlem och lösenord mm.

Nutti sa...

Haha, ja eller så kan man ju vara anonym och sen bara skriva under med sitt namn, om man vill. Då slipper man fylla resten... som du gjort!

Tack iaf för era kommentarer! Kramis