22 april 2010

Min fina man...

Min fina älskade man!

Skulle kunna göra hur många inlägg som helst här i bloggen om hur mycket jag älskar min man och hur mycket han betyder för mig. Det kanke skulle bli lite tjatigt för er att läsa om varje dag, så jag tillägnar honom ett blogginlägg, som bara handlar om Hjärtat.

Han är min bästa vän. Jag litar helt och fullt på honom i alla lägen. Vi har enormt roligt ihop i allt vi gör. Han är min stora trygghet här i världen. Vi har samma värderingar och komletterar varandra på ett bra sätt. Han gör mig glad varje dag och visar sin kärlek på alla sätt, från små vardagliga ting till romantiska överraskningar. Han är possitiv och glad och lyssnar alltid på mig. Han är driftig och företagsam och gör mig ofta stolt.

Vi har varit tillsammans i sju härliga år och älskar varandra mer för varje dag. Han är mannen jag tänker dela hela livet med och vi ska tillsammans bli gamla och grå. Tänk att denna fantastiska man är min. Jag är lyckligt lottad.

Älskar dig min fina man, nu och för alltid! Din fru

6 kommentarer:

- sa...

Vad mysigt! Joakim är min bästa vän också och det känns alldeles strålande det! :)

Ska ni inte skaffa ett litet barn snart då? Så man blir moster någon gång. :)

Anders D. Svedlund sa...

Nu blev jag ju alldeles rörd, älskar dig min fina. Det vi har är det få förunnat att ha. Är så lycklig att jag har dig. Tänka att den riktiga kärleken finns och att vi fann den i varandra. Din man.

josefine sa...

hahah nu började jag gråta, jag har blivit blödig så här på äldre dagar! vad hääärligt!

Ida sa...

Så fint! Ni är lyckliga som har varandra!

imbra sa...

Om du skriver så där fina inlägg får du gärna göra det varje dag! Är alldeles tårögd! Ni får ju oss andra stackare att inse att kärleken faktiskt finns där ute och att vi inte ska ge upp hoppet om den! Så skriv på du fina Sofia! Puss och kram

Nutti sa...

Åh vad ni är härliga och godhjärtade mina fina vänner. Tack för alla fina kommentarer. Puss puss