09 april 2010

Hej alla sotisar...med prickar over o:et...

Har kopt mig lite internettid har pa eftermiddagen inne pa Tequilabar. Vadret ar underbart och vi njuter i fulla drag. Kanns helt overkligt att man ska sta pa jobbet pa mandag igen, man vill bara ha mer av detta paradis. Snorkligen ar fantastisk och man ser flera hundra arter av vackra fiskar! Imorgon ska vi for sista gangen bort till den dar stranden Abou Dabbab och snorkla, men an har vi inte sett nagon sjoko eller jatteskoldpadda. Kameler och magra hastar har jag daremot sett en del.

Vi har fatt nagra nya bekantskaper fran Sverige ett gang pa 8pers som vi umgas lite med och dinerar ihop med. Ikvall ska vi tillsammans med dem ata pa en Libanesisk restaurang har i narheten. Vi har festat lite ihop med dom pa kvallarna och spelat biljard. Sa trevliga och lattsamma manniskor! Jag alskar att ha semester och stifta nya bekantskaper. Jag ar bra pa att ha semester! Haha!

Tack for alla era sota kommentarer! Ni e sa gulliga och jag blir sa glad! Nu ska jag forsoka lasa era bloggar och hoppas sa att varen ar i antagande nar jag kommer hem igen. Puss pa er

Inga kommentarer: