29 april 2010

längtar tillbaka...


Jag i Egypten april 2010.

Ska visa er bilder från våran resa också, men dom är på en annan dator, så jag har inte kommit mig för än. Tänker ofta på hur enormt skönt och mysigt vi hade jag och Hjärtat, med varma lata dagar och snorkling. Känslan när man ska iväg och kommer ner till Arlanda och har lämnat bilen på långtidsparkeringen, käkar mat och skålar in att semestern äntligen har börjat. Underbart! När man kliver av planet och värmen slår emot en och man blir så där skönt harmonisk i hela kroppen. Äskar sol och värme!

Torsdagens morgon har jag spenderat i stallet med morgonfodring och utsläpp. Natten har varit sådär faktiskt, för Hjärtat har haft ont i magen och fick även migrän, så han vände och vred på sig och var inte still långa stunder, vilket resulterade i att jag vaknade hela tiden. Mest synd om A såklart, men drygt att inte kunna sova när man ska upp tidigt.

Inatt jobbar vi på Blåljusfest. All SOS personal har personalfest och vi jobbar mellan 20.30 till 01.30 haha det kan ju gå hur som helst det... Imorgon är jag helt hästfri för Johanna har hand om TC mannen då. Faktiskt skönt att vara hästfir då och då. Har ju hållt på med hästar i 30 år nu...kanske dags att lägga av?

Vi hörs sen sötisar!

3 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Oj oj oj.... Blåljusfest låter faaaarligt *haha*

Ida sa...

Hoppas jobbandet går/gick bra! Jag längtar också efter sol och värme, men snart kommer den! Kram!

Nettis sa...

Lägga av?!? Vad skulle man göra då ist? :D