25 april 2010

söndagspyssel...


Pappa i vagnen bakom den lilla fyrhjulingen.

Det var mysigt att vara hos pappsen en stund idag. Min syster Hanna kom också <3> så jag fick systermysa litegrann. Vi fikade, snackade skit, satt i solen och kollade in pappas garagebygge. Grannpojken kom farande med sin fyrhjuling med släp. Han gillar att hänga med med min pappa, mest hela dagarna, och när pappa skulle ut med sin traktor, var han inte sen med att skjutsa honom med sitt lilla ekipage.

Har varit i stallet och tagit in en del av hästarna och gett dom andra hö i hagarna. Så härligt med vårvädret, och när jag kom hem från stallet passade vi på att ta en promenad med vovvarna runt kovändan. Dom njuter verkligen av att springa lösa.

Känner mig onekligen trött efter nattens jobb, men samtidigt nöjd med helgen, och allt vi hunnit med. Vi hörs sen alla sötisar! Kram

2 kommentarer:

Hannis sa...

Ha ha, vilken gullig bild det blev! :) Systermys är det bästa.

Ida sa...

Hihi, jag har också en sån bild på pappa, från igår. Men då står han upp utan att hålla i sig! :P
Synd att vi inte fick ses, men får ta en roadtrip till er snart kanske!