31 mars 2010

frulledax...


Lingongrova med Bregott extra saltat, philadelfia original, fransk korv och lite brie och självklart ett glas kall mellanmjölk!

Har ledig onsdag idag och massor jag vill hinna med som tex simma, sola, gå en lng prommis med Tippan, åka och kolla efter resväska, har fortfarande inte hitta någon. Sen har jag tid på Nova Kliniken klockan 14 för att fixa ögonbryn och fransar, och ikväll är det hoppträning för Fredrik. Vi får se om jag hinner allt.

Har iaf letat fram mitt och Hjärtats pass, som inte låg på sitt vanliga ställe efter Londonresan. På fredag måste jag packa för på lördag åker vi direkt efter jag slutat jobba. Jobbar natt både torsdag och fredag som vakt.

Nä hög tid att sätta igång nu då, om jag ska hinna något av det jag planerat. Ha en fin dag! Bloggar under dagen. Kramen

Inga kommentarer: