27 mars 2010

nyklippt...


Efter solstunden mötte jag upp Visse vid badhuset. Det var lite folk på relaxen och i simbassängen, men värre var det på Aqua Nova, där det var massor med barnfamiljer. Vi simmade en halvtimme, lekte lite på äventyrsbadet, haha, och avslutade på relaxen meed lite bubbel och het bastu.

Kl 12 var det dags för en stund hos min frissör. Linda klippte både en bit på längden och klippte upp hela håret. Hon avslutade med att locka hela mitt hår, så ikväll ska jag bara "burra" till det och spraya, så ska jag förhoppningsvis vara partysnygg i burret.

Nu har vi tillbringat en stund på Kupolen, men jag hittade absolut inget alls att ha på mig, men en inflyttningspresent är inhandlad till kvällens inflyttningfest. Känner lite panik över vad jag ska ha på mig ikväll... Måste ner och snoka runt i mitt dressingroom! Vad gör ni denna lördag? Kram på er. Vi hörs lite senare!

Inga kommentarer: