12 mars 2010

frajdäj...


Här har jag min nya kappa på mig som jag köpte för någon dag sedan. Kommer en till bild på den. Är iaf helnöjd med mitt köp!

Min fredag har sett ut som följer, nämligen stall på förmiddagen. Jag och Tippis var dit och mockade och fixade iordning maten till TC, men han fick vila idag. Han är lite trött nu när det är pälsfällning och han har gått lite hårdare hela veckan, så vila var på sin plats. Ville bara ta en stol och sätta mig med Tippan i knäet, mot en vägg i solen och njuta, men plikten kallade.

Efter jobbet blev det en stund i soffan innan vi bestämde oss för att åka ner och käka på S1:an. Ligger i soffan med datorn på min mätta mage, och har än en gång bestämt mig för att det är dags att äta nyttigare och sporta mer...haha! Ska jag dras med det här dåliga samvetet så fort jag har ätit, eller se till att röra på mig tillräckligt, för att kunna unna mig? Beslutet är helt mitt eget.

Fastnade på Nelly.se och Bellme en stund, vilket resulterade i några hemklickanden. Visar sen! Kram på er sötisar

Inga kommentarer: