09 mars 2010

Hur söt?!


Titta vem som kom in till mig idag på jobbet. Man dör ju, sååå söööt! Inte helt jobbigt att få påhälsning av diverse hundar, katter och papegojor som snackar. Jag får aldrig nog.

Det doftar underbart från köket här hemma! Är det en doft jag älskar så är det vitlök vid matlagning och Hjärtat lagar vitlöksfrästa räkor med en massa mums till. Me likee!

Har shoppat lite idag och ni får se sen, bara jag har fotat. Det blev några reafynd och en vårkappa. Dock svart, men jag gillar svart och man kan ha så mycket annat ljust till, så jag är inte ett dugg orolig att den ska kännas dyster. Nä! Haha!

Nu ska jag se Bygglov och äta med Hjärtat, men återkommer! Åh, Tippis har fått ett tuggben, som hon malligt sprang in med till sin bädd, men efter en stund blev hon lite sällskapssjuk och kom upphoppande i soffan. Jag sa nej till att tugga i soffan, då spottade hon ut benet så det flög ner på golvet och hon efter, och nu ligger hon där och låter supergullig när hon gnager allt vad hon orkar. Ja, ja ni som själv är mattar, fattar! Haha! Kramen

3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har också planer på en svart jacka till våren, en lite kortare trenchcoat kommer bli finfint. :) Funderade på en korallfärgad från H&M, men då blir det lite svårmatchat med alla olika kläder.

Så svart får det bli, svart är alltid snyggt och lite slimmande vilket man inte tackar nej till. Ha ha! :)

Supersöt vovve också! :)

lillasyzter sa...

suuuuupersöt!

Ida sa...

Aaaaaw vilket charmtroll! På mitt jobb sitter det förbudsskyltar mot hundar :(
Jag är ledig fre-lör, men jobbar hela söndagen. Och lördag kväll lät det väl som att det skulle bli någon typ av schlagerfest hos en kompis. Vad har du för planer? Vore kanon om vi kunde ses! :D
Kramar!