23 februari 2010

Presenter...


När jag kom hem från badhuset så låg det två paket till mig på köksbordet. Det ena var från min fina vän Lena och det andra var från svärföräldrarna. Lena hade skickat en bra och användbar produkt till TC och den andra från svärisarna var ett sött halsband med tillhörande örhängen. Ni får se strax. Åh, det är så lyxigt att få presenter! Tusen tack sötaste Lenavännen! Du e så go!

Det var riktigt skönt att simma idag, men jag blir lite irriterad på folk som inte tar hänsyn till andra runt omkring sig. Det var två motionsbanor och den ena var för högre tempo och den andra vanlig. Jag brukar simma i den vanliga men där hängde ett gäng nysvenskar som bredde ut sig utan att simma. Dom hängde över avspärrningen in på snabbanan och gjorde några plaskande försök till att crawla emellanåt, men ingen annan fick liksom plats där och dom var ivägen för alla, så jag simmade i snabbanan, där jag fick trängas med en brokig skara människor. En söt utvecklingsstörd kille med sin assistent som tävlade och gick in för det där med att försöka crawla iförd simglasögon och allt. Sen hade vi två tjocka tanter som simmade i väldigt sakta mak, och några till och där hamnade lilla jag mittemellan...

Bubblade i den varma bubbelpoolen utomhus när jag simmat klart efter ca 40 min. Hade en konversation med två av dom tre utländska herrarna i bubbelpoolen om klimatförändringrna på jorden och annat viktigt. Sen bastade jag varmt och länge så jag blev röd som en liten kräfta. Kram så länge

4 kommentarer:

Ida sa...

Åh, paket! Vilket fint! Vad är det, och från vem?! :D

- sa...

Men jisses! Jag skulle skällt ut dem efter noter. Men sån är ju jag också. :) Kramis

Ida sa...

Men oj, vad fel min kommentar hamnade? Skrev ju på paketbilden. Skumt!

Ida sa...

Men åh, vad jag yrar! Det är ju det inlägget, bara mycket mer text nu, så jag trodde jag kommit in i ett annat. Virrpanna :)
Skönt att bubbla, känns extra lockande när man sitter här o fryser...