22 februari 2010

Harrods necessär...


Köpte en söt necessär på Harrods när jag var i London. Perfekt att ha i väskan till badhuset, när jag åker och simmar. Rymmer miniflaskor med schampo och balsam, deo och bodylotion.

Dagen har varit en typisk måndag med stall och jobb och nya tag för ny vecka. Jag, E och Hjärtat var till El Giganten där vi köpte ett minne för att lägga över alla våra kort på och E köpte en WoW mus till sin dator. Fatta att den måste ha varit viktig för honom, när han betalade hela 800 spänn för en mus?! Inget jag förstår...

Förövrigt känner jag mig lite måndagstrött och väldigt trött på kylan och all snö. När ska det ge sig kan man undra. Känns dumt att lägga energi på att tycka illa om något man ändå inte kan göra något åt, men sådana är vi människor, haha!

Haha, har ni sett programmet Sverige pussas och kramas på femman? Hur sjukt som helst ju...

Vi hörs sen alla sötisar. Kramar

Inga kommentarer: