17 februari 2010

Firad igen...


Titta vilka fina presenter jag har fått! Mina härliga systrar och bästa pappa har varit på besök nu ikväll, och firat min födelsedag lite i efterhand. Så mysigt när vi ses, och jag säger det alltid när vi umgås, att det måste ske oftare, men sen så rinner tiden iväg och så blir det allt för sällan. Men nu fick jag rå om dom en stund. Vi åt kladdkakemufins med vispad grädde, hallon och minimarschmallows. Pappsen hade tårta med sig också så vi har mumsat massor!

Presenterna jag fick var en grå scarf med svarta döskallar - Me Likee! Så mjuk och skön och passar perfekt till det mesta jag gillar att klä mig i just nu. En underbar väska med guldnitar, quiltmönstrad och med ett snyggt axelband. Ett halssmycke med två äpplen i guldfärg och ett armband i svart och guld med hängsmycke i form av ett ankare och en söt svart rosett - Me likee! Tusen tack för dom finfina presenterna och för besöket kära systrar och pappsen! Hoppas vi kan ses snart igen! Kärlekskram

2 kommentarer:

Ida sa...

Roligt att presenterna blev uppskattade! :) Men roligast att få träffas och umgås allihopa! Sker som sagt för sällan. Boka in ikea snart, på en udda vecka tack ;)
Kramar!

Lena sa...

Vilka fina presenter du fått, härligt att få träffa alla söta systrar och pappsen en stund.
Kramis