25 januari 2010

vill utomlands...

Jag i Egypten -09

Åh är så himla sugen på att åka till solen! Vi var till Egypten och Tunisien förra året och hade två underbara semestrar först på tu man hand och sen en med grabbarna. I år har vi inte bestämt om det blir någon solsemester, men hoppas kan man väl få göra?!

Ser iaf fram emot vår Londonresa i mitten av februari, som Hjärtat fick av mig i födelsedagspresent. Vi har varit i Manchester för några år sedan, men i London har inte jag varit. Däremot har Hjärtat varit i London förut så han får väl vara min guide där.

Skulle iväg och simma idag på Maserhallen efter jobbet hade jag tänkt, men vi käkade och handlade först och sen skulle Hjärtat fixa lite med firman, så när allt var klart var det alldeles för sent. Får bli en annan dag helt enkelt. Däremot har jag fått massage idag av våran massör, och det var välbehövligt vill jag lova!

Nu några avsnitt av Paradise Hotell...eh...jo men det ÄR underhållande...haha! Sen sova! Kram på er sötisar

3 kommentarer:

- sa...

London låter mysigt, Paradise Hotel däremot det tål jag inte. :P :)

Ida sa...

Fatta hur brun man måste vara när man t o m ser riktigt brun ut i en svart klänning! Fina syster :)
Er Londonresa kommer nog bli grym! Jag ska hålla en tumme för er när ni åker iväg :)

Lena sa...

ÅH SNYGGING, du är så läcker så jag tror att jag ska äta upp dig när jag kommer hem, eller ja, slicka lite på din arm åtminstonde! Kramis