02 januari 2010

Mitt 2009...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Snorklade i Röda Havet.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga vad jag minns.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja,flera!

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja min gammelmormor.
5. Vilka länder besökte du?
Egypten och Tunisien.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Sommarvärme mer än en vecka typ...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

12:de augusti, eller hur Hjärtat?!

8. Vad var din största framgång 2009?
Kanske inte direkt min egen framgång, men att vårat bevakningföretag blev auktoriserat.

9. Största misstaget?
Att låta mig själv bli så överviktig. (10kg uäck!)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, ovanligt frisk och skadefri.

11. Bästa köpet?
Snöskotern kanske?! Roligt iaf!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom på räkningar, försäkringar och hästen så var det väl utlandsresorna...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart, tex min man, familj och vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Run to the hills!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Som sagt, en glad prick!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med släkt familj och vänner,tävlat mer hästhoppning och rest mer med Hjä
rtat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat, fast jag gillar ju att jobba.
..
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i vårat hem med familj och Mamma med sambo.

19. Blev du kär i år?
Jag blir kär i min fina man väldigt ofta.

20. Favoritprogram på TV?
Många, men jag väljer Svenska Hollywoodfruar, haha gillar Maria Montazami.
21. Bästa boken du läste i år?
Infiltratören.

22. Största musikaliska upptäckten?
Hmm?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Minns inte vad jag fick...Har jag ett hjärnfel?!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja en ny Jeep Grand cherokee, svart med kromgrill, haha!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hemma med fina familjen och mumsade moccatårta med systrarna, som mamma bakat. Mums!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag är jäkligt nöjd! Vad ska jag klaga på? Har kärlek, fina vänner och hälsan.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Oj jag blandar ju gärna lite, men mest har den varit rockchic med heels och skinnpaj med nitar, svart och grått med djurmönster och silver och inslag av rosa, till fest klänning såklart - me likee!

29. Vad fick dig att må bra?
Mycket fick mig att må bra och jag hoppas det fortsätter 2010.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet inte riktigt vem jag skulle vilja gnaga på, haha!
31. Vem saknade du?
Saknar att inte bo så nära mamma, pappa och systrar, så man bara kan åka över och fika en stund och umgås mera.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Tycker att jag träffar härliga människor ofta, men för att nämna några, så ligger kollegorna runt Sweden Rock på en bra plats!

Inga kommentarer: