12 januari 2010

jarå...

Har försökt blogga fråm mobilen idag som jag brukar, men något har varit fel så det har inte gått att publicera några inlägg. Nu däremot verkar det ha löst sig och morgonens bloggning från stallet har gått in.

Nu efter jobbet har jag tagit en dusch och Hjärtat gjorde mat under tiden. Kyckling och salladswraps, som jag gjorde en liten god röra till, med massor av vitlök. Nu sitter jag i soffan med bästa Tippis och kollar på "Halv åtta hos mig" på fyran. Hur kan det vara så kul att se på när människor lagar mat egentligen?! Verkligen underhållande!

Therese från stallet messade nyss och sa att hon kunde natta hästarna, istället för mig, för hon skulle ändå dit. Det är lyx, så slipper jag ta mig ur min morgonrock och klä på mig stallkläder och ut i kylan. Tack vännen! Men hörrni, vi hörs senare! Kram

Inga kommentarer: