11 januari 2010

Gäsp!

Jag är måndagstrött tror jag! Skulle egentligen på möte nu efter jobbet, men jag orkar inte. Är också himla trött på att det är så otroligt kallt hela jäkla tiden. Jag får inget gjort! Verkligen inget alls för Tippan får köldkramp i sina små tassar om vi går en längre promenad än fyra minuter, och rida vill jag heller inte göra, eftersom jag fryser fötter och fingrar av mig då. Nä det får bli mildare nu så jag kan börja leva igen och inte sitta i mitt soff-ide något mer.

Dessutom går det ju segt med viknedgången också nu när jag rör mig lite, så jag tänkte börja simma, men nej då det skulle jag tydligen inte heller för ventilationen på badet har gått sönder, så det är stängt.

Japp nu har jag klagat lite, så nu känns det lite bättre, haha! Förövrigt mår jag prima! Dags att käka, men jag återkommer! Bye!

1 kommentar:

Ida sa...

Vet precis vad du menar! Jäkla kyla! Skönt ändå att ni har ett gym nere i källaren. Där kan du hänga iaf :)