28 januari 2010

Oj vad brun jag va?!


Shit vad brun jag var efter vår utlandsresa sist! Jag ser det nu eftersom jag för tillfället är blekare än någonsin. Svenk och mitt i vintern liksom, haha! Ja som ni förstår är jag lite taggad inför vår resa och kollade igenom lite gamla kort från senaste solresan och drömde mig tillbaka. "Känslan sitter kvar länge" Haha!

Vi har varit på en powerwalk, men vi fick gå hem med Tippan efter bara en lite sväng för hon fick köldkramp i sina bakben, stackarn! Micro var iaf på hela rundan runt och när vi kommit tillbaka körde vi lite skydd med gammelpojken, och takterna satt klockrent! Han är så pigg och busig trots att han blir nio år i år, vår fina tjänstehund!

Nu e det dags att glo på lite bloggar. Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Verkligen jättebrun! Känns avlägset nu det när snön vräker ner hela dagarna! :(