30 januari 2010

lite shopping...


Jag, Hjärtat och E har varit på Kupolen idag en liten sväng. Inhandlade en pincett från Vitry. Man måste ha en bra pincett till ögonbrynen och den jag köpte på Kicks var det dessutom garanti på. Om man var missnöjd eller att den inte slöt absolut tätt var det bara att komma tillbaka. Dessutom var den ju rooosa! En pocket fick följa med hem också, Guccikrigen som handlar om Guccifamiljen och deras både glamorösa men även tragiska vardag. Kan bli något att läsa på planet till London.

Nu ska vi slappa i soffan en lååång stund och kanske se en film jag och mitt Hjärta för klockan nio är det vaktjobb igen på ett nytt ställe, det kan bli spännande, även om soffan känns väldigt skön.

Nu vill jag att ni skriver en kommentar till mig om vad ni ska göra denna lördagkväll. Kom igen nu! Puss

5 kommentarer:

bara_linda sa...

Bara ta det lugnt och gå igenom packningen för sjuttonde gången :)

imbra sa...

Jag ska äta mat hos min mamma och sen ska jag ta med barnen hem och lägga in Felicias kläder i hennes nya gaderob. Sen ska jag städa till kaninen och marsvinet. Sen lägga barnen och sist av allt ta det lite lugnt i soffan och försöka kurrera mig till morgondagens jobb =)

m i l l a h . s e sa...

Ligga på soffan å käka godis!!!
Har varit på travbanan hela dagen, utställning. Är frusen å dyngtrött.

Ha det så bra på jobbet ikväll, hoppas du slipper stå i dörren å frysa.

Kram kram!

miss coctail sa...

Jag ska dricka drinkar och fira helgen! :) Vi ses snart hoppas jag! Kram

Ida sa...

Jag har varit hos en jobbarkompis på hemmabio i hans garage. Helt grymt! Hoppas jobbandet går bra!
Schysst pincett med garanti!
Kramar!