18 januari 2010

Inte som det var tänkt...


Blekare än någonsin...

Dagen blev inte direkt som vi hade planerat. Först började dagen med mess från hovslagaren som hade fått förhinder, (inte första gången) och kunde inte komma och sko om TC förrän imorgon. Bara att avboka in och utsläppare och tigga om hjälp för morgondagen istället. Gillar inte att vara beroende av andra, samtidigt som det fiffiga med kollektiv, är att man kan hjälpa varandra med hästarna.

Hjärtat, stackarn var så dålig så han varken kunde eller orkade gå ut och äta med vänner och familj nu ikväll, så vi fick avboka det hela. Tråkigt att fira sin 40-års dag nerbäddad. Men när jag kom hem och tröstade min slagne hjälte en smula, sa han med ett leende på läpparna: -Men vi ska ju till London och mysa! Just det, så mysigt!

Nu ska jag glo på Paradise Hotel tills jag blir sovtrött. Vi hörs imorgon mina fina läsare! Kramen

Inga kommentarer: