14 januari 2010

spännande...


Vårat företag går bara bättre och bättre och jobben trillar in ett efter ett. Precis som det ska vara när man har ett nystartat företag! Känns väldigt spännande att få jobba med detta och se hur det utvecklas. Jag ser ljust på 2010!

Jag har tagit en varmt bad. Gud vad jag badar nu för tiden, men det är ju så förbaskat kallt ute, och det är så skönt att bada, haha!

I helgen är vi helt lediga och jag hoppas verkligen på fint väder så jag och Tippis kan gå långis och TC kan få sig en ridtur. Tävlingssäsongen börjar ju så smått här i slutet av januari. Inte för att jag ska tävla så länge kylan och snön stannar, men jag vill ju igång nu! Känns lite som att livet just nu står på vänt.

Nu blir det strax sovadax! Kram på er

2 kommentarer:

Ida sa...

Vad roligt för er! :) Jag kan bara gratulera, och hoppas på en fin helg då det inte är så kallt!
Kramar

bara_linda sa...

Åh vad roligt att det går så bra för er!
Jag vet ju hur svårt det är att starta företag, så det är jätteroligt att det går vägen för er!