13 december 2009

lucia...


Precis en sån här luciakrona bar jag som Flodas lucia ett år i kyrkan. Gissa om jag hade mycket stearin i håret efter det?! Hoppas ni har en mysig lucia!

Hann aldrig blogga något mer igår för när jag kom hem från stallet var det duscha, äta och åka och jobba som gällde. Var på Bolanche och det blev rätt mycket gäster till slut. Alla går ju ut så sent, mellan tolv och två, så ibland tror man att det inte ska komma just några gäster alls, men sen dimper dom in med besked.

Nu väntar jag på att Lenas hund, Pilly ska komma hit så jag får åka till stallet och fixa klart. Jag ska vara hundvakt tills Lena kommer hem från Finland, där hon har varit och skördat hem en massa finfina priser med sina fina utställningshundar! Lewis tog hem titeln Finsk vinnare, Finskt champion, så det kunde inte gå så mycket bättre! Stort Grattis stumpan! Ni är bäst!

Sen bär det av till Storvik, till pappa och systrarna. Hanna och pappa har fyllt år denna vecka och ska firas en extragång, så jag också får vara med. Bloggar under dagen! Later!

Inga kommentarer: