27 december 2009

lediga lekdagar...


Våran nya leksak! Jag och E tog en vända igår och det var så himla skoj!

Nu är jag inne på min femte lediga dag och imorgon är det jobb igen. Har haft bara massa mys och ätit alldeles för mycket. Känner mig peppad att ta ta tag i min viktnedgång, igen, efter nyår, för nu är jag välgödd, haha! Usch! Tio kg ska bort, så är det bara! Ni får hjälpa till och peppa mig.

Tänk att lediga dagar alltid går så fort, och den kommande veckan blir det lite dubbeljobb. Jobb på DM måndag tom torsdag, och vaktjobb tisdag och torsdag natt.

Igår och inatt kom det en dämp med snö och idag är det ganska kallt så det kan tänkas att det blir en skotervända idag också. Vi hörs senare alla sötisar! Kramen

2 kommentarer:

Ida sa...

Då förstår jag att du varit frånvarande här på bloggen! Vad skoj med en skoter, vill också ha! Då blir det lite roligt med alls nö ju :) Men funderar på att skaffa mig ett liftkort och ltie slalomutrustning så kanske det kan bli kul ändå :)
Kramar!

Lena sa...

Åh vad roligt med skoter, jag kommer så tar vi oss en tur någon dag =) Kan ju bara gå bra, haha! Nu är jag äntligen hemma så nu får vi leka någondag. Puss min finaste vän