23 december 2009

Granen står så grön och grann...


Jobbade till 19 idag och vi hade kunder non-stopp tills vi stängde, och dessutom massor med varor att ta hand om, så dagen gick fort. Åkte bara hem och bytte bil och iväg igen för att inhandla årets julgran. I år blev det en silvergran, tror jag hon sa, istället för kungsgran som brukar pryda vårt vardagsrum. Så nu har E och jag klätt det lilla trädet. Visst blev den fin?!

Hua, det har varit en lååång dag som började vid sex imorse, med utsläpp av hästar och stallfix. Har hand om Bally också för Lena är i Östersund över jul = alldeles för långt bort från mig. Ägnade lite extra tid för min kära Tippis när jag kom hem. Vi klippte bla klorna, vilket inte är speciellt omtyckt av little princess, men det måste ju göras.

Imorgon kommer min kära mamsing. Då blir det julpyssel och mys! Vi hörs imorgon då hoppas jag. Godnattkram

Inga kommentarer: