13 december 2009

tre av fyra...


Jag, Ida och Hanna. Jossan är i Götet.

Hemma igen från vår vistelse i Storvik. Vi hade mys hemma hos pappa, med fika och presentöppning. Pappa blev glad för sin present från oss systrar. Täckpapp som räcker till resten av garagebygget han håller på med där hemma. Helst ville han nog rigga en bygglampa och fortsätta direkt.

Vi åkte ner på Storvik och käkade pizza tillsammans innan det var dags för hemresa igen. Tur att det inte är långt till jul, när vi ses igen och får umgås.

Jaha då var helgen slut och imorgon börjar en ny vecka. Den sista innan julveckan, och som alla andra har jag en hel del att fixa med innan julen står för dörren. Skönt att vi bestämt att ha en julklappsfri jul mellan oss systrar och pappa. Det blir ju alltid lite hysteri kring det här med julklappar. Nu kan vi istället bara äta och umgås. Me likee!

Nu ska jag mysa med Hjärtat och se film. Söndagspuss på er

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Jag å syrrorna ska inte heller byta paket me varann, men syrrans ungar lär ju ha paket... Presentkort på kuploen är bra har jag hört,hehe! Jag å Pelle köpte Wii åt oss själva i julklapp, kanon! ses i mön! kramiz