06 december 2009

Äh...


Nu blev det inte alls som planerat. Åkte till stallet för att fixa klart allt och rida, men när jag borstat TC och tänkte sadla kom det tre transporter på stallplanen. Kollade i ridhuset och upptäckte att det var bokat flera timmar. Fan!!! Jag som inte tar mig ut på den räddharen själv i skogen, bäcksvart och utebanan är så blöt att man inte kan rida där nu. Det var bara att åka hem utan att rida.

När jag kom hem hade Hjärtat städat det mesta och dammsugit klart. Farmor och farfar skulle inte heller komma för farfar var sjuk, så O fick bestämma vad han vill göra. Det blev middag på La Cantina med förrätt och varmrätt, sen åkte vi och handlade, och istället för tårta önskades marängsviss.

Nu sitter vi i soffan och kollar på Mina jag & Irene, heeemskt mätta och belåtna. Nästa vecka har vi födelsedagar måndag, tisdag, torsdag och fredag, det ni! Ingen idé att försöka gå ner i vikt förrän efter jul tror jag bestämt. Kramen

Inga kommentarer: