02 december 2009

lite värme tack...


Jag och Lenavännen.

Nu är jag hemma igen efter att ha avnjutit en god middag på La Cantina med mina kollegor på DM. Bruschetta till förrätt, oxfilé med gorgonzolasås till varmrätt och som efterrätt blev det Gino med mycket vit smält choklad och en kopp kaffe. Mätt så det förslår! Alltid ska man äta liiite för mycket!

Lena har kommit hem från Skara och ordningen är återställd igen. Imorgon kväll ska vi på dressyrclinic i Rättvik. Men nu ska jag svära lite över hur kallt jag tycker det är och hur mycket jag hatar att skrapa rutorna på bilen och sätta mig i den när det är så kallt att det gör ont. Ok, jag överdriver kanske en smula, men hatar minusgrader och kyla. Kolla bloggar ska jag också göra innan det är dags för knopplådan. Puss på er

Inga kommentarer: