25 november 2009

sjukt snygg...


Edward Cullen i Twilight är sjukt snygg! För det är väl det enda raka att kalla honom sjukt snygg, eftersom han är vampyr?! Har nyss sett filmen för andra gången och den är riktigt bra. Skriver som jag har för mig att jag skrev när jag sett filmen första gången, att man kan känna dagningskraften mellan honom och Bella i filmen. Magiskt!

Tänkte se New Moon snart och vad jag har förstått är det en fortsättning av Twilight. Längtar!

Imorgon onsdag är jag ledig, så sovmorgon står först på schemat. Vid halv tre kommer hovis och skor TC och Bally, så jag tänkte rida före det, men jag skulle ha varit på en liten spaningsrunda först. För jag är på jakt efter en byrå eller liknande att ha som TV bänk. Ikea har en som jag vill ha men man ska ju hinna åka dit också. Skönt att vi får ett alldeles eget Ikea här i Borlänge, men jag kan ju knappast vänta till 2012 med att handla liksom!

Bloggar mer under onsdagen. Sov gott kära läsare, vilka ni nu är! Kram

3 kommentarer:

Hanna sa...

Men han är ju bara en pojkspoling! Inte kan du väl tycka att han är snygg?! Jag trodde du gillade riktiga män. :)

imbra sa...

kan bara hålla med, SJUKT SNYGG!!! Ska på New Moon ikväll, längtar som fasiken. Böckerna är ännu bättre, har alla 4 om du vill låna. Ses imorgon. eller i stallet idag =) Kram

Ida sa...

Himla tur att erat ikea inte öppnar förrän 2012, så kanske man får se dig lite här i krokarna ett tag till ;)