30 november 2009

mer imorgon...

Fredrik Steen Hundcoach.

Nu har jag stökat klart för idag. Har bytt gardiner i köket och vardagsrummet, från rosa, vitt och silver till rött. Plockat undan massor av rosa grejer som dukar, ljus och lyktor och bytt det mot röda detaljer. Orkar inge mer idag men det ska fixas mer sen.

Imorgon kommer hundcachen Fredrik Steen till vårna butik för att svara på frågor från våra hundägande kunder och signera sin bok, som han säljer för 99kr imorgon. Så idag har jag ställt iordning ett bord för signeringen och även gjort iordning för Royal Canin som också är på plats och har en massa bra erbjudanden. Jag tror vi får väldans massa att att göra med mycket kunder imorgon. Skoj!

Nu ska jag snart gå och sova, för imorgon har jag utsläpp i stallet, vilket innebär tidig morgon. Uschligt men bra, för då hinner jag mer än vanligt innan jobbet. Hörs då! Godnatt alla sötisar

1 kommentar:

Ida sa...

Roligt med besök i butiken, blir nog som sagt mycket kunder då! Vad du är duktig och julpyntar, jag har inte börjat, men tänkte göra lussekatter idag :) Och så åker det nog upp en adventsljustake eller två också!
För att se min ny design får du kasnke lov att uppdatera sidan... Tryck på F5 :)
Många kramar!