11 november 2009

Tippans garderob...


En del av Tippans garderob.

Tänkte om jag kanske skulle börja med en lite följetong här i bloggen där Tippan får visa upp sin garderob. Som Hjärtat brukar säga så har hon mer kläder än honom. Inte riktigt sant men visst skämmer jag bort henne. Hon ska ha det så bra hon bara kan min lilla vän. Faktum är att hon inte alls vill gå ut om det är kallt ute för att hon fryser. Då får hon självklart ha täcken på sig så hon slipper frysa och kan njuta av våran utevistelse. Sen är jag av den åsikten att om hon ändå behöver ha täcke på sig så kan det väl få vara fint samtidigt. Varför inte liksom?!

Är det något som ni vill kika på, eller ska jag hoppa över den lilla följetongen kanske? Vi hörs lite senare gott folk! Puss på er

5 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Jag vill se!! =)

imbra sa...

har tippan en egen dildo *mohahaha* Kanske bara jag som tycker det ser ut som det längst ut till höger =)))

Ida sa...

Man ska skämma bort dem man älskar! :)
Såg detta hos Kelly och tänkte på dig... Är det en 10-tummare du har? Du får plocka fram en tumstock och mäta :)
http://www.webhallen.com/prod.php?id=103115&traff=1

Kramar!

bara_linda sa...

Jag vill se! :)

Nutti sa...

Haha, men fy på dig Malin (imbra)!!!
Nä det är faktiskt tre rosa krokar i form av en hundsvans, som ska upp på väggen.

Kram