26 november 2009

mjukvara...


Tippan var busig i morse i soffan.

Vi hade en mysstund i soffan imorse jag och Tippan. Det övergick i massa bus och jag försökte fånga henne på bild. Såå sööt!

Usch idag har varit en trögdag med lite molande huvudvärk och inte så mycket energi, men jag kom igång efter fikat på jobbet och fick en del gjort iaf.

Åh, min mobil började krångla igår kväll när jag stoppade i laddaren. Efter en stund började det låta konstigt från den och när jag kollade på skärmen stod det "Allvarligt fel. Ta ur kabeln. Använd ej telefonen. Kontakta Sony Ericsson." Eftersom mobilen för övrigt fungerar helt utan problem så har jag använt den ändå, men efter jobbet åkte jag dit där jag köpt den och hörde mig för. Han sa direkt att det var mjukvaran som behövde uppdateras och att jag själv kunde göra det från datorn hemma.

Nu har jag och Hjärtat fixat mobilen och jag hoppas den ska fungera bra nu! Min lilla rosa fina måste-ha-grej får ju inte vara trasig liksom. Hur ska jag då kunna mobilblogga?!

Hmm...står inför ett val denna helg...har nämligen möjlighet att få två biljetter till Globen Horse Show, men har redan bestämt om utgång på Hela Huset Gungar med en massa tjejer. Vad göra?

Kram på er så länge!

3 kommentarer:

ErikaSH sa...

Gå på hela huset!!!!! vi ska ha skitskoj juh!

Anonym sa...

ge biljetterna till din man!

Ida sa...

Skicka iväg din man med tjejorna :)