25 november 2009

min dag idag...


Lena vid solarierna.

Kom från stallet vid halv fem-tiden och åkte hem för att byta om till träningskläder. Lena kom och hämtade upp mig och vi styrde mot Friskis & Svettis för ett jympa pass. Det var rätt skoj när man kom in i det. Först kände jag mig som en jätteelefant som hade svårt att koordinera mina rörelser, men det var bara att köra på och i en så stor grupp är det ingen som kollar på någon annan, utan alla har full upp med sig själva.

Lagom svettig och nöjd efter passet åkte jag och Lena och åt en sallad occh efter det solade vi i Maserhallen. Tror aldrig jag har solat i ett varmare solarium och den där halvtimmen tog aldrig slut.

Nu har jag och Lena varit på promenad med vovvisarna. Hon har åkt hem och jag varvar ner i soffan och ska snart ta en välbehövlig dusch. Det var min dag det. Hur har eran varit?

2 kommentarer:

Ida sa...

Vad duktig du är! Jag har verkligen noll koll på rörelser och min kropp när det kommer till aerobics och liknande.. Tror styrketräning och boxning/löpning är min grej :) Men allt är i princip roligt när man är två som går tillsammans :)

- sa...

Hej å hå, kämpa på! :) Kramis